جستجو در اخبار
خبر های مرکز
02

راه اندازی سامانه پشتیبانی از خدمات فناوری اطلاعات (HELP DESK)

راه اندازی سامانه پشتیبانی از خدمات فناوری اطلاعات (HELP DESK)

امروزه فناوری اطلاعات بخش جدایی ناپذیر سازمان ها بوده و نیازمند برنامه ریزی دقیق درجهت رفع نواقص و مشکلات است . با توجه به حرکت دانشگاه در استفاده از خدمات مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه و نیاز به ارائه سرویس های گوناگون از طرف مرکز ، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اولین سامانه پشتیبانی از خدمات( help desk ) را در دانشگاه به آدرس helpdesk.alzahra.ac.ir  به صورت آزمایشی راه اندازی کرده است تا بتواند با استفاده از این سیستم مدیریتی نحوه ارائه خدمات و سرویس های خود را بهبود بخشد.

برای آشنایی بهتر با این سامانه لطفا فایل راهنما را مطالعه بفرمائید.

تعداد مشاهده خبر: (719)
کد خبر: 519
  • راه اندازی سامانه پشتیبانی از خدمات فناوری اطلاعات (HELP DESK)

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر کد امنیتی :
کد امنیتی را وارد نمایید: