۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر

پست الکترونیک


1- کلیه اعضای دانشگاه الزهرا شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان می‌توانند از سرویس رایانامه دانشگاه الزهرا تحت دامنه alzahra.ac.ir استفاده نمایند.

2- به هر کاربر فضای معادل 6 گیگابایت تخصیص داده می‌شود.

3- مرکز فناوری اطلاعات مجاز است که اکانت های کاربرانی که بیش از یک سال از رایانامه دانشگاهی استفاده ننموده اند را حذف نماید و کلیه مسئولیت حذف فایلها و مطالب بر عهده کاربر می باشد.

4- رمز عبور کاربران پس از گذشت 90 روز منقضی شده ،در غیر اینصورت دسترسی کاربر به رایانامه قطع می شود.

5- کاربران رایانامه های دانشگاه الزهرا موظفند از رمز عبورهای با حداقل 7کارکتر شامل حرف بزرگ ،کوچک، عدد نماد استفاده نمایند.
لازم به ذکر است در رمز عبور نباید از اسم و فامیل و آدرس ایمیل خود و همچنین 24 رمز قبلی خود استفاده نمایید.

6- حفاظت از رمز عبور به عهده کاربر می باشد و در صورت عدم رعایت موارد امنیتی کلیه مسئولیت بر عهده کاربر می باشد.

7- کاربرانی که از سامانه رایانامه دانشگاه الزهرا استفاده می‌نمایند، آیین‌نامه سیاست‌های اطلاع‌رسانی و امنیتی دانشگاه الزهرا را پذیرفته‌اند.

• در صورتیکه برای دانشجو بنا به دلایلی فارغ‌التحصیلی میسر نشود، با اطلاع قبلی رایانامه ایشان غیر فعال خواهد شد.

مرکز فناوری اطلاعات تحت هیچ شرایطی تقاضای دریافت کلمه عبور کاربران از طریق رایانامه را ندارد و هرگونه تقاضا جهت دریافت کلمه عبور از جانب این مرکز نبوده و فاقد اعتبار است.

• کلیه نامه‌های موجود در پوشه‌های Deleted Items پس از گذشت 30 روز به صورت خودکار حذف می‌شود و بازیابی آن امکان‌پذیر نمی‌باشد. لذا از نگهداری نامه‌های نیاز به مراجعه خود در این پوشه‌ها خودداری نمایید.
 
اختصاص اکانت پست الکترونیک پرسنل و اعضای هیات علمی از طریق ارسال فرم شماره 110 سامانه مکاتبات اداری امکانپذیر است.
کارشناس مربوطه: خانم واعظ   2166

تاریخ به روز رسانی:
1401/05/31
تعداد بازدید:
4788
دانشگاه الزهرا
تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا، طبقه اول ساختمان خوارزمی، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات 
ict_office[at]alzahra.ac.ir
کدپستی : 1993893973 تلفن : 02188052324
فاکس : 
 02188052324