1- کلیه اعضای دانشگاه الزهرا شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان میتوانند از سرویس رایانامه دانشگاه الزهرا تحت دامنه alzahra.ac.ir استفاده نمایند.
2- به هر کاربر فضای معادل 6 گیگابایت تخصیص داده میشود.
3- مرکز فناوری اطلاعات مجاز است که اکانت های کاربرانی که بیش از یک سال از رایانامه دانشگاهی استفاده ننموده اند را حذف نماید و کلیه مسئولیت حذف فایلها و مطالب بر عهده کاربر می باشد.
4- رمز عبور کاربران پس از گذشت 90 روز منقضی شده ،در غیر اینصورت دسترسی کاربر به رایانامه قطع می شود.
5- کاربران رایانامه های دانشگاه الزهرا موظفند از رمز عبورهای با حداقل 7کارکتر شامل حرف بزرگ ،کوچک، عدد نماد استفاده نمایند.
لازم به ذکر است در رمز عبور نباید از اسم و فامیل و آدرس ایمیل خود و همچنین 24 رمز قبلی خود استفاده نمایید.
6- حفاظت از رمز عبور به عهده کاربر می باشد و در صورت عدم رعایت موارد امنیتی کلیه مسئولیت بر عهده کاربر می باشد.
7- کاربرانی که از سامانه رایانامه دانشگاه الزهرا استفاده مینمایند، آییننامه سیاستهای اطلاعرسانی و امنیتی دانشگاه الزهرا را پذیرفتهاند.
• در صورتیکه برای دانشجو بنا به دلایلی فارغالتحصیلی میسر نشود، با اطلاع قبلی رایانامه ایشان غیر فعال خواهد شد.
• مرکز فناوری اطلاعات تحت هیچ شرایطی تقاضای دریافت کلمه عبور کاربران از طریق رایانامه را ندارد و هرگونه تقاضا جهت دریافت کلمه عبور از جانب این مرکز نبوده و فاقد اعتبار است.
• کلیه نامههای موجود در پوشههای Deleted Items پس از گذشت 30 روز به صورت خودکار حذف میشود و بازیابی آن امکانپذیر نمیباشد. لذا از نگهداری نامههای نیاز به مراجعه خود در این پوشهها خودداری نمایید.
اختصاص اکانت پست الکترونیک پرسنل و اعضای هیات علمی از طریق ارسال فرم شماره 110 سامانه مکاتبات اداری امکانپذیر است.
کارشناس مربوطه: خانم واعظ 2166